Producenci
Pytania i odpowiedzi

Są tu systematycznie opisywane pytania klientów i odpowiedzi na te pytania.

Jest tu wszystko, co chcielibyśmy przekazać swojemu klientowi - wyjaśnienie problematycznych kwestii i odpowiedź na najważniejsze pytania.

PYTANIA I ODPOWIEDZI:

1. Czy pomimo uszkodzenia towaru, mogę go sobie zatrzymać?

ODPOWIEDŹ: Tak, oczywiście, można zatrzymać sobie towar. Należy jednak pomimo tego zgłosić Kurierowi reklamację i wypełnić w obecności Kuriera "Druk reklamacyjny" oraz zgłosić zaraz telefonicznie do Sprzedawcy zaistniałą sprawę pod numer 600-42-42-72

2. Czy w związku z uszkodzeniem, jeśli chcę zatrzymać mimo wszystko towar, otrzymam jakiś rabat od sprzedawcy?

ODPOWIEDŹ: Do ustalenia telefonicznego ze Sprzedawcą 600- 42-42-72 zaraz przy odbiorze towaru od Kuriera i stwierdzeniu szkody.Nie ma to jednak wpływu na wypisanie "Formularza reklamacyjnego". Należy go wypełnić w obecności Kuriera.

 

 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl